Ezjakintasunaren kartografia #248

Dibulgazioa · Ezjakintasunaren kartografia

Irudia: Exterme Tech

Molekulen arteko ezagutzea kritikoa da sistema biologikoetan. Ivan Coluzzaren taldeak ordenagailu simulazioa garatu du, proteinen sekuentzia peptidikoaren eta proteinak elkar ezagutzen duten tokien egituren arteko harremanaren arazoa ebazten duena. Ikertzaile nagusiak berak Design of protein-protein binding sites suggests a rationale for naturally occurring contact areas

Bioerregaiak ez dira iraganeko kontua, duten ingurumen-ekonomia inpaktua gora behera. Bereziki, norbaitek biogasolina lortzeko gai bada, biodiesela barik, zelulosa lehengaiak erabilita eta dagoeneko dauden findegiak baliatuta. Pablo Ortizen Biogasoline production and integration into current petrorefinery process.

Etorkizuneko elektronika, aldaera guztietan, eskala industrialean material egokiak modu efizientean lortzearen araberakoa izango da. Grafenoan eta bere aldaeretan oinarritutako elektronikaren kasuan, lehengai oirganikoetaik ekoiztu beharko dira eta, horretarako, haien sintesi eta katalisi erreakzioen ezagutza ezinbestekoa da. DIPCkoek aurrerapausua eman dute: The role of copper in the Ullmann reaction.