Ezjakintasunaren kartografia #217

Dibulgazioa · Ezjakintasunaren kartografia

6 mikrako diametroa duen zelula nukleo batean sartzen da giza DNAren informazio osoa, duen paketatze trinko eta konplexuari esker. Farmakoen diseinuan aprobetxa daitezke konplexutasun eta paketarzen horiek. Isabel Pérez Castrok azaltzen du Exploiting DNA packaging artikuluan.

Ekonomiako Nobela izenarekin ezaguna den saria eskuratu zuen Ronald Coase-k. Argitaratzerako orduan zientzialariek zergatik batzen diren azal dezake bere teorietako batek. Jesús Zamora Bonillaren On scientific co-authorship (2): An economic diversion, Ronald Coase’s theory of the firm.

Lur arraroetan beha daitezkeen tenperaturarekiko balentzia aldaketek ez lukete zerikusirik konposatuaren Kondo tenperaturarekin, teoriaren aurka doana. DIPCk aurkikuntza honetan lagundu du 7 urtez esperimentu sistematikoak egin ondoren. Temperature dependence of rare earth valence has nothing to do with Kondo temperature