Ezjakintasunaren kartografia #310

Dibulgazioa · Ezjakintasunaren kartografia

Eta bakterio-komunitateek memoria balute? María Girbések asalten du Bacterial communities can store memories

Material berrien diseinuan, deskripzioan eta fabrikazioan modu guztiz kreatiboan baliatzen dituzte neutroiak BCMaterialsen. Publiko orokorrarentza guztiz ezezaguna den alor hau ezagutarazteko laburpena egin dute: Neutron sciences as an essential tool to develop ‘materials for a better life’

Tentsore txikiagoen sareetan tentsore handien faktorizazioak baino ez dira sare tentsorialak. Konputaziotik hasi eta linguistikara, disziplina askotan elkarrekin lotutako gorputz askoren sistemei heltzeko modua dira. Egoera solidoaren fisikan garrantzia hartzen ari da eta DIPCk horretan dabil lanean: Introducing fine-grained tensor network methods