Ezjakintasunaren kartografia #285

Biokimikariak, antza, psikiatrak lanik gabe uztekotan dira. Hurrengo pausua izango ei da, adimen artifizialak biokimikariak lanik gabe uztea. Baina gauza bakoitza bere denboran. Momentuz ikus dezagun Rosa Garcia-Verdugok azaltzen diguna: A biomarker in hair could help diagnose schizophrenia.

Einsteinek, Alessandro Fedrizzi eta Massimiliano Proietti fisikariek idatzitako hau irakurriko balu, harriduraz hartuko luke: Quantum physics: our study suggests objective reality doesn’t exist.

Hau sinestezina da. Atomo bakarraren propietate magnetikoak (spin) ezagutu daitezke, molekula bat erabiliz tunel-efektuko mikroskopio baten zundaren puntan. DIPCko ikertzaileek azaltzen digute zelan: Atomic-scale spin sensing with a single molecule.

–—–