Ezjakintasunaren kartografia #232

Dibulgazioa · Ezjakintasunaren kartografia

Hala da: amaren baginaren mikroorganismoek zure garapen entzefalikoan eragina dute. Raúl Delgado-Moralesen How maternal vaginal microbiome can bring you to madness

Arrainen arteko borroken arauak ulertzeko erabil daiteke inteligentzia artifiziala. Marta Iglesias-Juliosek Artificial intelligence reveals the rules of fighting

Espazio-ontizen gainazal metalikoetan, energia lortzeko sistema berrien material berrietan edo erradioterapia jasotzen duten giza ehunetan atomo eta ioien energia zelan dispersatzen den oso garrantzitusa da. Metal astunen kasuan, atomoaren nukleotik hurbilen dauden elektroiek absorbitzen dutela aurkitu du DIPCk: The role of core electrons in the electronic stopping power of heavy ions.