Ezjakintasunaren kartografia #309

Bihotza bezalako organo konplexu baten elektrofisiologiaren eredu matematikoa sortzea ez da erraza. Teknika batzuei esker, baina, lana erraztu dezakete. BCAMen Effective mathematical modelling of fractional-diffusion in cardiac electrophysiology

Alkoholaren kontsumoa justifikatzeko hainbat arrazoibide erabiltzen dira: egintza soziala, desinhibizioa… Orduan, zer dela eta mozkortzen dira nahita animalia batzuk? Rosa García -Verdugoren Why do (some) animals get tipsy?

Motor molekularrei esker hiru ikertzailek Nobel saria eskuratu zuten 2016an. Alor honetan ikerketak aurrera darraite eta DIPCkoek zera aurkezten dute: gainazal solido batean kontrolagarria den errotorea sortzeko bi molekula ezberdin zelan muntatu. Controlled molecular rotors mounted on a molecular platform on a gold substrate