Zientzialari (25) – Itziar Alkorta Calvo

Zientzialari 25 – Itziar Alkorta Calvo from Kultura Zientifikoko Katedra on Vimeo.

Sarritan esaten da bakterioek antibiotikoen aurrean duten erresistentzia geroz eta handiagoa dela, baina zer dela eta gertatzen da hori? Zeintzuk dira gertaera horren ondorioak, eta zein da zientziak mehatxu horren aurrean topatu duen erantzun berria?

Itziar Alkorta Calvo Biokimika eta Biologia Molekularreko irakaslea da UPV/EHUn. Galdera horiei erantzuna eman die bideo honetan.

Zientzialari‘ izeneko atal honen bitartez euskal ikertzaileen lana zabaldu nahi dugu gure irakurleen artean.

3 iruzkin

Zientzia KaieraZientzia Kaiera

Itziar Alkorta biokimikariak, besteak beste, azaltzen digu bakterioek nola garatzen duten erresistentzia antibiotikoen aurrean. Gai horretaz ere Pablo Ortiz ikertzaileak hitz egin zigun Erresistentzia anitzeko bakterioen aurka ez dago antibiotiko berririk artikuluan.

Bestalde, Itziar Alkortak bideoan ere aipatzen du lurzorua aztertu beharko dugula antibiotiko berrien iturri nagusia bera baita. Amaia Portugal kazetariak, AEBko Northeastern Unibertsitateko ikertzaileek lurzoruan bertan bakterioak modu kontrolatuan hazteko teknikaz erabiliz, teixobaktina izena jarri dioten antibiotiko bat topatu dutela kontatu zigun: Antibiotikoak: itxaropentsu egoteko balizko arrazoi bat.

Ez da pertzepzio bat - Zientzia Kaiera