Ezjakintasunaren kartografia #159

Dibulgazioa · Ezjakintasunaren kartografia

Neutrinoen izaerari buruzko esperimenturik interesgarrienetariko bat Espainian egiten ari dira. Víctor Marínek aurkezten digu: The Spanish take on the nature of the neutrino: the NEXT Experiment.

Ba al dago desberdintasunik helduen entzefaloen artean sexuen arabera? Badago galdera bera sexista dela esaten duenik, eta galdearen aurrean ezetz erantzuten dute. Badago galderaren aurrean baietz erantzuten duenik, baina ez dakite zeintzuk diren garunen arteko desberdintasunak. José Ramón Alonsok gaiaren bueltan dauden ebidentzia zientifikoak errepasatzen ditu Sexual differences in the human brain artikuluan.

Badaude moduak molekula organiko ez magnetiko baten erantzuna lortzeko eremu magnetiko baten aurrean. Hau berori oso erabilgarria izan daiteke fluido biologikoak aztertzeko orduan. DIPCko ikertzaileek badakite zelan gauzatu: Magneto-optical activity of a nonmagnetic organic compound.